FRF caută sponsori pentru brandurile LIga 2 și Liga 3

Astăzi, la Casa Fotbalului, preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, şi managerul Departamentului Competiţii din cadrul FRF, Felix Grigore, au lansat oficial cele două branduri, Liga 2 și Liga 3, un proiect cu sprijinul UEFA, după modelul de la Liga 1 unde Orange a venit cu o sumă de 1,3 milioane de euro pe sezon și cele de la Cupa României Timișoreana și Cupa Ligii Adeplast.

Lansarea oficială a acestor branduri se va realiza și în cadrul unui alt proiect ce va fi implementat, în premieră, începând de la finalul acestui sezon. FRF va celebra câștigătoarele fiecărei serii de Liga 3 și câștigătoarea Ligii 2 în ceremonii organizate pe terenurile echipelor merituoase.

“Ne aflăm astăzi în fața unui moment foarte important pentru evoluția fotbalului românesc. Lansăm noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect realizat cu asistență și finanțare din partea UEFA. Sunt două branduri pentru prezent și viitor, ne dorim ca aceste competiții să evolueze pentru că sunt fundamentale în piramida fotbalului”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

“Am convingerea că această nouă identitate, apreciată de toți reprezentanții cluburilor, va conferi plus-valoare și va consolida competițiile. Ne dorim să ajutăm fiecare club să își construiască, mai departe, propria identitate pentru că modelul de succes pe care îl implementăm trebuie exportat”, a spus Felix Grigore, Managerul Departamentului de Competiții al FRF.

Sumele obținute din aceste sponsorizări se vor împărți în mod egal la cluburile participante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *